Verandering bij de federatie: een nieuwe partner in dienst van de leden
Als we onze sector willen professionaliseren, moeten we dat ook bij ons thuis doen. Er verandert veel in onze federatie: een nieuwe structuur, nieuwe professionals... en meer transparantie! Binnenkort sluiten we ons aan bij Horecafocus, een advies- en maatschappelijk bureau dat u het leven gemakkelijker wil maken!
Als federatie moeten we ons de volgende vraag stellen: wat kunnen we doen om ons als bedrijf beter te maken? Hoe kunnen we u en uw bedrijf dicteren?
Wij zijn tot de conclusie gekomen dat de hoge kosten van de dienstverlening aan de mensen ook een grote bron van vertrouwen en bescherming voor hen zijn. Daarom hebben wij verschillende sociale diensten, gespecialiseerd op het gebied van gezondheid, gevraagd ons mee te delen wat wij moeten doen om onze cliënten te kunnen informeren.
Het advies- en sociaal bureau Horecafocus heeft een groot aantal interessante diensten te bieden, zoals een stand-by periode van één dag om aan uw behoeften te voldoen (op dagen in september). Horecafocus onderscheidt zich door haar jarenlange ervaring in de horeca en haar specifieke activiteiten.
Loonberekening
Uw personeelsadministratie is in goede handen. Onze administratie is gebaseerd op een duidelijk reglement. Een vlotte en stipte loonberekening waarbij persoonlijk contact een belangrijke rol speelt.
Sociaal juridisch advies
Ze kijken ook naar de specifieke problemen en vereisten van de horeca en de relevante wetgeving om een hoge mate van efficiëntie en praktische uitvoerbaarheid te bereiken. U kunt zowel uw eigen bedrijf beginnen als dat van anderen.
Audits
Vindt u uw personeel belangrijk of de organisatie van uw administratie? Het is belangrijk dat uw structuur optimaal is. Natuurlijk kunt u zien hoeveel u nodig hebt en hoeveel u kunt veranderen. Dankzij onze audits weten we dat we onze kosten kunnen verlagen en onze prestaties kunnen verbeteren zonder dat we op andere factoren zijn aangewezen.
Outsourcing
Administratie is niet uw favoriete bezigheid. Met onze unieke uitbestedingsvormen kunnen wij uw administratieve taken makkelijker of efficiënter maken. In aanvulling op uw behoeften kunnen wij een plan van aanpak voor u maken, of we kunnen een van onze medewerkers in beeld houden. Eenmalig of op regelmatige basis. Met onze "schoendoos"-formule kunnen wij geen stap meer terug doen en een vrijwillige administratie voor u verzorgen, van persoonlijke informatie tot de uitvoering van de factuur.
Instroom - Doorstroom - Uitstroom
Slim aanwerven is veel geld besparen. U moet niet bang zijn om van uw diensten gebruik te maken. Een verkeerde personeelskeuze kan u en uw zaak immers handenvol geld kosten. Dit betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken over de benodigde tijd en energie. Daarnaast bieden wij u ook advies en ondersteuning bij enkele soft-HR-thema's, die u op lange termijn héél wat centen kunnen besparen
Horecafocus Brussel EVERE Kolonel Bourgstraat 105 A - 1140 Evere P +32 (0)2 897 33 30 social@fedhorecabruxelles.be |